Skip to content

מערכות גילוי אש ועשן

פתרונות מצילי חיים

מערכות גילוי אש ועשן

פתרונות מצילי חיים

מערכות גילוי אש ועשן

החוק במדינת ישראל מחייב התקנה ותחזוקה שוטפת של מערכות גילוי אש ועשן במגוון רחב של אתרים ומוסדות (מגורים, משרדים, אתרי מסחר ותעשייה ועוד). T&M ישראל מספקת ללקוחותיה שירות מלא הכולל יעוץ, התקנה, הפעלה ואינטגרציה. כמו כן, השירות כולל ליווי למבדקי מכון התקנים והמעבדות המוסמכות. גם לאחר ההתקנה, T&M ישראל ממשיכה ללוות את לקוחותיה עם שירותי תחזוקה רציפים והוצאת אישורים על פי תקן 1220. כל המערכות אותן אנחנו משווקים הן "מערכות פתוחות" שניתנות להפעלה על ידי כל גורם מוסמך.

אתגרים

בטיחות

מוסדות רבים רואים בהתקנת מערכות גילוי אש ועשן דרישה של החוק ולא יותר מכך. מיותר לציין שמערכות אלו מצילות חיים והתקנתן מיועדת לא רק "לסמן וי" לדרישות החוק אלא גם ובעיקר למנוע פגיעה ברכוש ובנפש.

ביורוקרטיה

עמידה בדרישות החוק ומכון התקנים כרוכה לא פעם בהתמודדות עם סבך ביורוקרטי, בדיקות, מעבדות ואישורים. ההתמודדות עם כל אלו היא אינה פשוטה בעבור אף גוף ואי־עמידה בתנאים עשויה להוות מכשול בעבור עסקים בתחילת דרכם.

זמינות

בכל הנוגע למערכות גילוי אש ועשן טיפול בכשלים הוא קריטי. מערכת גילוי אש תקולה שפועלת ללא הפסק עשויה לשבש את שגרת העבודה ומהווה מטרד אך מערכת גילוי שאינה מתפקדת כלל מהווה סכנת חיים. T&M נדרשת להיות זמינה ללקוחותיה הרבים בכל עת.

איך אנחנו עושים את זה

מקצועיות

T&M ישראל משווקת ללקוחותיה פתרונות מלאים שמביאים בחשבון את מבנה האתר והשימוש בו כדי להפוך את האתר לכמה שיותר בטוח, גם מעבר לדרישות החוק היבש. תחזוקת המערכות השוטפת נעשית גם היא במקצועיות ודאגה לבטיחות.

ניסיון

לחטיבת מוקד ומיגון שנות נסיון רבות בהתמודדות עם הבירוקרטיה הנוגעת להתקנת מערכות גילוי אש ועשן. בזכות עבודה עם גופים ומוסדות מגוונים לאורך השנים החטיבה מסוגלת להציע ללקוחותיה ליווי מלא עד להמצאת האישורים, במהירות האפשרית.

פרישה רחבה

צוותי הטכנאים של חטיבת מוקד ומיגון מוצבים לכל אורך הארץ כדי לספק שירות איכותי בכל שעה. קבוצת T&M ישראל מאמינה שלקוחותיה בוחרים בה לא רק בזכות המערכות אותן היא משווקת – אלא בעיקר בזכות השירות המיידי והאיכותי.

שירותי אבטחה נוספים

מערכות מתח נמוך

תחזוקה של מגוון מערכות התרעה וגילוי: מערכות צפיה והקלטה, אזעקה, בקרת כניסה ותוכנות שליטה ובקרה. שירות מא' ועד ת' הכולל פרישת תשתית תקשורת, התקנה ואינטגרציה ולאחר מכן אספקת שירותי תחזוקה בזמינות מלאה לאורך כל שעות היממה

שירותי מוקד וסיור

המוקד המבצעי הארצי של T&M ישראל מנטר בכל רגע נתון את מערכות ההתרעה והאבטחה של אלפי לקוחות הפרושים בכל רחבי ישראל. המוקד מוציא סיורים יזומים באופן שוטף ובמקרה של אירוע אמת מפעיל את צוותי הסיור הקרובים.

רוצים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר

דילוג לתוכן