Skip to content

ניהול נכסים למוסדות ומפעלים

הנכס שלך בידיים טובות

ניהול נכסים למוסדות ומפעלים

הנכס שלך בידיים טובות

ניהול נכסים למוסדות ומפעלים

קבוצת T&M ישראל מספקת שירותי ניהול ואחזקה איכותיים, רציפים ומקצועיים למוסדות ומפעלים. כחברה מובילה בתחום אספקת השירותים, הקבוצה מחזיקה במשאבים ובכוח האדם הדרוש למתן מענה מותאם ללקוח ולמציאת פתרונות אחזקה יעילים ומגוונים לפי דרישה. סל השירותים ללקוח מורכב בקפידה על מנת לאפשר לו להתמקד בליבת פעילותו, כשהוא בטוח שתחומי המעטפת מטופלים במיומנות ומקצועיות.

אתגרים

מומחיות

אספקת שירותים למוסדות ומפעלים מחייבת ידע רלוונטי לאחזקה וטיפול במכונות ייחודיות: גנרטורים, מכונות ניקוי ושאיבה, או ציוד מממוכן שקיים רק במפעלים ספורים בארץ.

בטיחות

עבודה בסביבה ממוכנת דורשת סטנדרט בטיחות גבוה במיוחד. צוותי אחזקה חיצוניים הפועלים ברשלנות יגרמו ללקוח יותר נזק מתועלת – דווקא במקום בו ביקש להתייעל.

שימור

צוותי האחזקה מורכבים מאנשי מקצוע המחזיקים בידע ייחודי ויקר ערך. הקבוצה מוכרחה לעבוד קשה כדי לשמר את עובדיה המיומנים – הם המשאב החשוב ביותר שבידיה.

איך אנחנו עושים את זה

הכשרה

T&M מספקת מענה לצרכים הייחודים של לקוחותיה על ידי הרכבת צוותים ייעודיים והכשרתם באופן ממוקד מטרה, תוך פיתוח המיומנויות הרלוונטיות לטיפול במיכון הייחודי.

הקפדה ובקרה

הקבוצה מקיימת הדרכות בטיחות שוטפות לצוותיה ודואגת לממונה בטיחות ובקרה על נהלי העבודה. אלו הכרחיים להבטחת הפעילות השוטפת – וחשוב מכך, לשלומם של העובדים.

טיפוח

T&M ישראל דואגת לטיפוח ולהתפתחות המקצועית של עובדיה. קורסים והשתלמויות מקצועיות, מסלולי קידום ותנאים עדיפים מבטיחים את התמדתם של העובדים האיכותיים.

שירותי אחזקה נוספים

שירותי אחזקה וניהול להיי־טק

T&M ישראל מספקת שירות ניהול נכסים המביא בחשבון את הצרכים המורכבים של עולם ההיי־טק – ללקוחות שליבת פעילותם תלויה לחלוטין בפעילות רציפה ואמינה של תשתיות תקשורת ואלקטרוניקה.

פתרונות אחזקה ממוקדים

שירותי אחזקה ממוקדים ללקוחות שאינם מעוניינים בחבילת שירותים כוללת אלא בפתרון נקודתי. שירות מהימן ואיכותי לא פחות מזה שמסופק ללקוחותיה הקבועים של T&M ישראל.

רוצים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר

דילוג לתוכן