Skip to content

המחלקה הטכנולוגית

כל מה שמעבר לכתמים הקשים

יחידת אבטחת אישים ומשלחות

אבטחה צמודה מותאמת אישית

המחלקה הטכנולוגית

חטיבת הניקיון של T&M ישראל מספקת שירות בהיקף רחב לאלפי לקוחות. שירותי ניקיון "סטנדרטיים" מסוגלים לענות על הצרכים של מרבית הלקוחות אבל תמיד יהיו לקוחות בעלי צרכים מורכבים במיוחד ששירותי ניקיון רגילים לא יוכלו לספק להם פתרון. המחלקה הטכנולוגית של חטיבת הניקיון מציעה ללקוחותיה פתרונות ניקיון מגוונים – למי מהם שזקוק לכאלו בפעילותו השוטפת ולמי שזקוק להם באופן חד־פעמי. המחלקה מציעה שירותי ניקיון בקיטור ולחץ מים גבוה, ניקיון חלונות בגובה, חיפויים וקירות מסך, שאיבת הצפות וסחף מחניונים, ניקוי צנרת ומתזים ומגוון שירותים נוספים.

אתגרים

מהירות וזמינות

אספקת כל אחד מהשירותים אותם מציעה המחלקה הטכנולוגית דורשת ידע מקצועי, מיומנויות ספציפיות והסמכות שונות. על מנת לספק מענה איכותי ללקוחותיה הרבים, T&M נדרשת לוודא ששכוח האדם של המחלקה יהיה זמין תמיד לכל דורש.

מורכבות הבעיה

פעמים רבות הצורך בשירותי ניקיון מתקדמים מתעורר לאחר אירוע לא צפוי כמו הצפה, שריפה או סתימה במערכות תעשייתיות. לקוחות שאינם רגילים להתמודד עם אירועים כאלו עשויים לחשוש לנכס או לרכוש בשל מאפייניו הייחודיים – למשל אתרי תעשייה ולוגיסטיקה.

קיפאון

המחלקה הטכנולוגית מצוידת במיטב האמצעים הדרושים לפתרון בעיות הלקוח ולמתן מענה לצרכיו. הצורך בשירותי ניקיון מתקדמים מתעורר בעקבות בעיות מוכרות לרוב, מה שעשוי להוביל לקיפאון מקצועי למרות ששיפור והתייעלות תמיד הכרחיים.

איך אנחנו עושים את זה

הון אנושי

צוותי העובדים של המחלקה הטכנולוגית מורכבים מהעובדים הכשירים והמיומנים ביותר בתחום. עם ההכשרות וההסמכות הייחודיות שנדרשות להפעלת המכונות והשירותים, צוות גדול ומיומן מסוגל לשרת את כל לקוחותיה של T&M הפרושים לכל אורך הארץ.

ניסיון

לצוותי המחלקה ניסיון עשיר באספקת שירותי ניקיון מתקדמים וככאלה, יוכלו לספק את השירות המיטבי תוך שמירה על נכסיו ורכושו של הלקוח. גם במקרים בהם הצוותים נדרשים לאתגר שעוד לא נתקלו בו, הם יעשו זאת תוך הקשבה לדאגותיו והנחיותיו הספציפיות של הלקוח.

התייעלות ורכש

T&M ישראל דואגת להתעדכן באופן קבוע אצל ספקיה בארץ ובחו"ל בנוגע למיטב החידושים בתחום הניקיון וממשיכה לבחון דרכי פעולה חדשות כדי לא לקפוא על השמרים ולהקדים את מתחריה. ייעול השירות תמיד יהיה מטרה עליונה.

שירותי ניקיון נוספים

ניקיון מוסדות רפואיים

חטיבת הניקיון של T&M ישראל מספקת שירותי ניקיון לכמה מהמוסדות הרפואיים הגדולים בישראל. מחלקת ניקיון מוסדות רפואיים מתמחה במתן מענה לצרכים הייחודיים תוך עמידה בדרישות הרגולציה: בניית תוכניות בקרה, הדרכות ייחודיות (לרבות בתחום מניעת זיהומים) והצלחה במבדקי משרד הבריאות.

ניקיון קניונים, משרדים ומפעלים

מחלקת קניונים, משרדים ומפעלים של חטיבת הניקיון מספקת שירות איכותי ומקצועי למאות אתרים ברחבי ישראל תוך הקפדה על הופעה מסודרת וייצוגית של עובדיה. בזכות צוותי עובדים מיומנים ומערך ארצי של מפקחים המחלקה מטפלת בהצלחה בניקיון והנראות של מאות משרדים, עשרות קניונים וכמה מהגופים הגדולים בישראל.

רוצים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר

דילוג לתוכן