Skip to content

תכנון ויישום מערכות הגנה

עיצוב אסטרטגיות הגנה מתקדמות

תכנון ויישום מערכות הגנה

עיצוב אסטרטגיות הגנה מתקדמות

תכנון ויישום מערכות הגנה

חטיבת הסייבר של T&M ישראל מתמחה ביישום ותכנון מערכות הגנה ובקרה במרחב הדיגיטלי. בעידן בו מיטשטשים הגבולות בין אבטחה פיזית לאבטחת מערכות מחשוב נדרשת גישה הוליסטית ויכולת רב־תחומית להבטחת הרציפות התפקודית של הארגון ולהגנה על נכסי המחשוב והמידע. חטיבת הסייבר מציעה ללקוחותיה שירות תכנון ויישום של מערכות הגנה למאגרי מידע, אבטחת שירותים ויישומים בענן, הגנה על מכשור נייד, אבטחת יישומים ומערכות תוכנה והגנת סייבר על מערכות אבטחה פיזיות.
T&M ישראל מסייעת ללקוחותיה בביצור והגנת נכסי המחשוב באמצעות טיוב ההגדרות של מוצרי האבטחה הקיימים בארגון, התקנה של מוצרי אבטחת מידע רלוונטיים והטמעת נהלי עבודה בטוחים. כל אלו נדרשים כדי להבטיח את סודיות, שלמות וזמינות המידע החיוני לתפקוד הארגון. מערכות ההגנה המוצעות ללקוח מותאמות לאמצעיו ומעוצבות תוך מתן עדיפות לאופטימיזציה של האמצעים הקיימים בארגון על פני רכישת אמצעי אבטחה חדשים ויקרים.

אתגרים

עבודה בארגון

החולשות הקריטיות ביותר של כל מערכת הגנה מערבות גורם אנושי. שימוש במערכות הגנה מתקדמות ויקרות ללא הכשרת העובדים בארגון דומה לאטימת החלונות בבית בעוד הדלת נשארת פתוחה. הגנה מיטבית דורשת עבודת עומק בארגון.

מערכות פיזיות

מרבית חברות אבטחת המידע מתמקדות בשירותים ממוחשבים ונכסים דיגיטליים בלבד – על אף שמדובר בתפיסה בעייתית. ארגונים רבים שמשכילים לנקוט בגישה הוליסטית ולשלב מערכות אבטחה ובקרה פיזיות עלולים להיחשף דרכן לאיומי סייבר.

צרכים מתנגשים

רמת האבטחה הנדרשת תלויה בתחום פעילותו של הארגון, טיב המידע שברשותו והסיכונים להם הוא חשוף. לארגונים רבים אין צורך באבטחה מקסימלית, הגובה מחיר כלכלי ותפעולי גבוה, אלא ברמת אבטחה המותאמת לצרכיהם ומידותיהם.

איך אנחנו עושים את זה

הטמעה

שיטת העבודה של חטיבת הסייבר שואבת מהניסיון העשיר של T&M ישראל בתכנון מערכות הגנה פיזיות. העבודה מול הלקוח נעשית בדגש על הטמעת נהלי עבודה בטוחים בכל שכבות הארגון ובניית מודעות לאבטחת המידע בארגון.

שליטה בחומר

כספקית מערכות מיגון ומתח נמוך, ל-T&M ישראל היכרות רחבה עם שוק מערכות האבטחה הפיזיות. מעטפת הגנה מלאה מחייבת היכרות עם החולשות של מצלמות האבטחה, הסנסורים ובקרות הכניסה, וידע כיצד להתגבר עליהן.

אופטימיזציה

תכנון ויישום מערכת ההגנה ללקוח נעשה תוך הידברות והיכרות עם צרכיו. המערכות ונהלי העבודה שיוטמעו בארגון מכוונות לנקודת האופטימום – איזון בין רמת האבטחה הנחוצה לבין הגמישות התפעולית הדרושה וליכולתו הכלכלית של הלקוח.

שירותי סייבר נוספים

שירותי סייבר מנוהלים ומוקד SOC

מגוון שירותים מנוהלים ואת ופתרונות בתחום אבטחת המידע – בעלות נמוכה פי כמה מעלות רכישת המערכות ישירות על ידי הארגון. שירותי CISO (ממונה אבטחת מידע בארגון), שירות SOC (מוקד סייבר לניטור מערכות הארגון), והטמעת מערכות הגנה מתקדמות כ"שירות" – בשונה מרכישתן ותחזוקתן ע"י הארגון.

סקרי סיכונים והלימה לרגולציה

שירותי הערכה ובקרה בתחום אבטחת המידע: סקרי סיכונים, מבחני חדירה והכנת הארגון לעמידה בדרישות הרגולוציה. בסופו של תהליך ההערכה מומחי הסייבר של T&M ישקפו ללקוח את הסיכונים להם הוא חשוף ויציעו את הפתרונות המתאימים לטיפול בפרצות האבטחה.

רוצים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר

דילוג לתוכן